Kennismaken met ons?
Kennismaken met ons?
Lees ons verhaal!

Over de dingen doen waar je lol in hebt.

Zoek jij een baan?
Zoek jij een baan?
Bekijk ons vacature aanbod

Reageer op een vacature of solliciteer open en upload je CV.
Wij kijken graag met je mee naar een baan!

Espaz; topbemiddelaar voor functies binnen business support

Espaz, voor een antwoord op alle vragen rondom business support. Vacaturevervulling vormt onze core business. 
Wij werken in heel Nederland met als focusgebieden de regio’s Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

Wij zijn er voor alle functies met als kern assistants van bestuur, directie of management. Leidinggevenden van secretariaten.
Medewerkers binnen HRM, commercie, marketing en projecten. Op MBO (4+), HBO of WO-niveau.

Ben je niet zelf op zoek naar een baan, maar ken je iemand voor wie dat wel geldt; klik op de button voor onze aanbrengactie!

Aanbrengactie

Een greep uit onze vacatures

  • Tijdelijke directiesecretaresse
  • Vacature type: Parttime
  • Rechterhand van de adjunt-directeur
    • Branche: Vastgoed
    • Regio: Utrecht
    • Aantal uren: 24 - 36 uur per week op maandag, dinsdag en donderdag
    Tijdelijke directiesecretaresse
  • Interim Projectsecretaris
  • Vacature type: Uitzendbasis
  • Organiseren is vooruitzien. Impact maken begint met structuur en samenwerking.
    • Branche: Overheid
    • Regio: Rotterdam
    • Aantal uren: 24-28 uur per week
    Interim Projectsecretaris
  • Management Assistant
  • Vacature type: Uitzendbasis
  • Ik zorg ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is
    • Branche: Agri
    • Regio: De Lier
    • Aantal uren: 3,5 dag per week
    Management Assistant

Nieuws

          De Espaz Newsroom bevat nieuws, informatie omtrent ontwikkelingen binnen business support, duiding van HR-trends en aankondigingen van door Espaz te organiseren evenementen. Ook het Espaz Online Magazine is er te vinden.

neurodiversiviteit op de werkvloer-1
18 april 2025 / Nieuws

Neurodiversiviteit op de werkvloer

De term neurodiversiteit krijgt steeds meer aandacht in gesprekken over inclusie op de werkvloer. Naar schatting is zo’n 15 tot 20 procent van de mensen op de werkvloer neurodivers. Toch is nog lang niet iedereen bekend met wat het precies inhoudt. Wat is neurodiversiteit? Waarom is er nog zo weinig over bekend? En hoe kun je als organisatie hier meer aandacht aan besteden? In deze blog geven we graag antwoord op deze vragen.

 

Lees meer
Vacature (6)
19 maart 2025 / Nieuws

Hybride werken: een blijvertje?

De manier waarop we werken is de afgelopen jaren ingrijpend veranderd. Waar vroeger de vaste kantoorplek de standaard was zien we nu een toename van flexibiliteit en eigen invulling. Hybride werken – een combinatie van thuiswerken en kantooruren – biedt de mogelijkheid om werk en privé op een andere, vaak meer gebalanceerde manier te organiseren. Volgens een recent CBS-rapport werkt ruim de helft van de Nederlanders weleens thuis: wat aantoont dat deze trend stevig op weg is naar een blijvend onderdeel van de Nederlandse werkcultuur.

Lees meer
4
19 februari 2025 / Nieuws

Wanneer is het tijd voor een nieuwe baan?

Een baan is meer dan alleen een salarisstrook aan het einde van de maand. Het bepaalt een groot deel van je dagelijkse leven en mentale welzijn. Maar hoe weet je of je nog op de juiste plek zit of dat het tijd is om een nieuwe uitdaging te zoeken? We zetten graag een aantal duidelijke signalen voor je op een rij die erop wijzen dat je beter kunt nadenken over een nieuwe functie.

 

 

Lees meer

Vakgebieden

Blije klanten